Тема 4. Відповідальність за порушення у веденні військового обліку
4.9(200)
Оцініть відео:
Заняття 1. Суб’єкти та види відповідальності за порушення у веденні персонального військового обліку на підприємстві
01:22:30
Тетяна Донець
4.9(200)
Оцініть відео:
4.9(172)
Оцініть відео:
Заняття 2. Накладення адміністративних штрафів за порушення ведення персонального військового обліку на підприємстві
00:46:23
Тетяна Донець
4.9(172)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали ПрезентаціяПорядок накладення штрафуСтрок для накладення штрафу на винну особуХто уповноважений накладати адміністративні штрафи за порушення правил ведення військового обліку на підприємстві
4.8(8883)
124786
3142
Коментарі122
Вкажіть тему запитання
Експерту
Організатору
0/700
НК
Ярослава
28.12.2024 | 09:49 Експерту
Добрий день. Чи я правильно зрозуміла порядок накладення штрафу: якщо 30 січня 24 ми не подали, наприклад, повідомлення про прийняття (д4) та перевірка приходе 20 грудня 2024, то стягнення може бути накладено протягом 2 міс з дня виявлення, тобто до 20 лютого 2025? Варіант 2: якщо перевірка прийде 01 лютого 2025, то накладення стягнення не буде на порушення до 30.01.24 в цілому, так?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
01.01.2025 | 18:35 Експерту
Не зовім так.
Ви не подали в січні 2024, але ж і до сих пір не подали. Тобто, ваше порушення є триваючим і тягнеться до цього часу.
Зараз строк притягнення до відповідальності - 3 місяці з моменту виявлення порушення.
Тобто, якщо 20.12.2024 року виявлять, то 20.03.2025 можуть накласти штраф.
Якщо перевірка прийде в лютому 2025, то до травня 2025 можуть накласти штраф.
Разом з тим, ТЦК не дуже переймається цими строками і можуть запропонувати вам заплатити штраф 8500 грн як за старими нормами.
Ви не подали в січні 2024, але ж і до сих пір не подали. Тобто, ваше порушення є триваючим і тягнеться до цього часу.
Зараз строк притягнення до відповідальності - 3 місяці з моменту виявлення порушення.
Тобто, якщо 20.12.2024 року виявлять, то 20.03.2025 можуть накласти штраф.
Якщо перевірка прийде в лютому 2025, то до травня 2025 можуть накласти штраф.
Разом з тим, ТЦК не дуже переймається цими строками і можуть запропонувати вам заплатити штраф 8500 грн як за старими нормами.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
25.12.2024 | 13:26 Експерту
При звірянні списків в "свойому" ТЦК зроблено запис (зауваження) в журналі, що працівники, які не вклеєли VІN-код в паперові ВОД, повині його вклеїти. 1. Це є порушення, за яке можуть накласти штраф на особу з ведення в/о? 2. Що повина зробити особа з в/о в такому випадку та в які сроки? 3. В які сроки працівники повині вклеїти VІN-код? 4. Якщо працівник не вклеїв VІN-код, треба направляти в ТЦК повідомлення про порушення ним правил в/о?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
27.12.2024 | 08:30 Експерту
Якщо у працівників вже є електронний ВОД, то Вин-код вклеювати не потрібно, адже в електронному документі є цей номер (21 цифра). Тому відсутність він-коду - це не порушення. І штрафу бути не може.
Якщо у працівників немає електронного ВОД (Резерв +) , то ТЦК вимагає вклеювання іин-коду, проте, нормативно строки отримання не закріплені і взагалі вимг про вклюювання коду немає.
Якщо у працівників немає електронного ВОД (Резерв +) , то ТЦК вимагає вклеювання іин-коду, проте, нормативно строки отримання не закріплені і взагалі вимг про вклюювання коду немає.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
24.12.2024 | 11:24 Експерту
Якщо чоловік був прийнятий на роботу до 18.05.2024 з в/квитком, де позначено що він перебуває на обліку в РВК (а не в РТЦК та СП) - це порушення? Який буде штраф?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
24.12.2024 | 14:24 Експерту
Ні, це не порушення. Штрафу за це не буде.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ВЛ
Копачова Вікторія Володимирівна
20.12.2024 | 12:44 Експерту
Вітаю. Інспектор з кадрів працює в ТОВ "Т" і за сумісництвом 4 години працює в іншій ТОВ "А". Чи можна таку особу призначити відповідальною за ведення військового обліку в обох підприємствах?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
24.12.2024 | 14:24 Експерту
Так, можна. Головне, щоб він був штаті, а кількість робочих годин заважає признаенню.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НА
Наталія
17.12.2024 | 13:35 Експерту
Доброго дня! Працюю в комунальному підприємстві на посаді юриста. Згідно штатного розпису маємо 0, 5 ставки інспектора з кадрів (40 чол. штату). Мене призначено на цю посаду за суміщенням і покладено обовязки по веденню військового обліку.
На лекції почула про те, що важливо виконувати обов'язки інспектора з кадрів за сумісництвом, а не суміщенням. Чому?
На лекції почула про те, що важливо виконувати обов'язки інспектора з кадрів за сумісництвом, а не суміщенням. Чому?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
18.12.2024 | 15:15 Експерту
Справа в тому, що відповідно до Порядку 1487 обов"язки із ведення військового обліку покладаються на праціника служби персоналу. Тобто, має бути вже працівник на певній посаді.
І доплата за ведення військового обліку визначається у відсотках до окладу.
Оскільки за суміщенням немає окладу, а є доплата, то у такої особи вийде % доплати на доплату, що не відповідає вимогам. Саме ця логіка вимагає наявності трудового договору по певній посаді (сумісництво), а не просто виконання обов"язків по посаді (суміщення).
І доплата за ведення військового обліку визначається у відсотках до окладу.
Оскільки за суміщенням немає окладу, а є доплата, то у такої особи вийде % доплати на доплату, що не відповідає вимогам. Саме ця логіка вимагає наявності трудового договору по певній посаді (сумісництво), а не просто виконання обов"язків по посаді (суміщення).
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЛМ
Михайленко Ліна Валеріївна
16.12.2024 | 09:43 Експерту
Доброго дня, на підприємстві не подавалися повідомлення про прийняття/звільнення (додаток 4), але своєчасно подавались до ПФУ відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) і в реєстрах військовозобов'язаних працівників в Дія всі співробітники вчасно підтягувались. Чи потрібно зараз з порушенням термінів надіслати укрпоштою додатки 4 до ТЦК та СП до яких належать співробітники?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
16.12.2024 | 11:58 Експерту
В будб-якому випадку буде порушення, адже і неподання повідомлення, і подання його із порушенням строку - це той самий розмір штрафу.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІР
Ірина
13.12.2024 | 11:36 Експерту
А як бути в ситуації, коли в бюджетній організації (освітній заклад) тарифний розряд інспектора з кадрів - 5, тобто 4345 грн. Навіть з 50% доплати - це вийде менш ніж мінімальна заробітна плата! Якщо зробити ще й надбавку за складність та напруженість у роботі (теж 50%), то тоді людина отримає за ведення ВО аж 500 гривень! А військовозобов'язаних разом із студентами більше 450 осіб! І штраф 59500! Смішно! Аж до плачу....Хто пише ці закони? В якому світі живуть ці люди?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
15.12.2024 | 09:12 Експерту
Так, розумію вас. Але якщо у вас буде більше 500 військовозобов"язаних, призовників і резервістів, то можна буде виділити окрему посаду на підставі п. 9 Порядку 1487.
Це буде інспектор з військового обліку і тоді у нього буде окремий оклад, а не доплата до окладу по іншій спеціальності.
Це буде інспектор з військового обліку і тоді у нього буде окремий оклад, а не доплата до окладу по іншій спеціальності.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОБ
Олена Геннадіївна
08.12.2024 | 17:21 Експерту
Особи були зняті з обліку до 2014 року за досягненням гранічного віку (40-45 років на той час), з ними проводиться робота щодо поновлення на обліку. Як правильно включити їх одразу до списків, чи чекати поки вони поновляться та нададуть документи? Що робити з тими, хто ссилається на Конституцію та відмовляється надавати документи.? Чи буде відсутність їх у списках порушенням?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
15.12.2024 | 09:10 Експерту
Підстав вносити до списків немає, адже вони зараз вони виключені з обліку, тобто, не є військовозобов"язаними.
Разом з тим, щоб убезпечити себе і керівника від штрафу, зробіть письмове повідомлення для таких осіб.
В разі відмови стати на облік, проінформуйте ТЦК.
Ці дії з великою вірогідністю вбережуть вас від штрафів.
Разом з тим, щоб убезпечити себе і керівника від штрафу, зробіть письмове повідомлення для таких осіб.
В разі відмови стати на облік, проінформуйте ТЦК.
Ці дії з великою вірогідністю вбережуть вас від штрафів.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЛХ
Леся
04.12.2024 | 13:26 Експерту
прошу сказати, якщо військовий облік на підприємстві не вівся, перевірок не було. Як почати ведення? подати списки усіх військовозобов'язаних, призовників та резервістів з відображенням дати їх прийняття (колонка 17 дод.5) і дати фактичного повідомлення ТЦК (колонка 18 дод.5)? Чи після цього буде накладено штраф?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
06.12.2024 | 16:41 Експерту
Подавати списки для початку ведення військового обліку не потрібно.
Потрібно призначити відповідальну особу, протягом 7 днів проінформувати ТЦК про прийняття.
Якщо починаючи з 5.01.2023 року ви приймали чи звільняли призовників, військовозобов"язаних чи резервістів, то, на жаль, у вас вже відбулося порушення.
Можна спробувати подати зараз по усіх повідомлення за додатком №4.
Але ризик штрафу є.
Потрібно призначити відповідальну особу, протягом 7 днів проінформувати ТЦК про прийняття.
Якщо починаючи з 5.01.2023 року ви приймали чи звільняли призовників, військовозобов"язаних чи резервістів, то, на жаль, у вас вже відбулося порушення.
Можна спробувати подати зараз по усіх повідомлення за додатком №4.
Але ризик штрафу є.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
Показати всі (1)
ОМ
Мялик Ольга Володимирівна
26.11.2024 | 09:18 Експерту
доброго дня, питання в наступному. Чи може ТЦК свої розпорядження про здійснення оповіщення військовозобов'язаних про їх виклик та вручення повістки присилати на підприємство засобами електронної пошти?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
28.11.2024 | 20:35 Експерту
Якщо розпорядження підписане КЕП, то це вважається оригіналом розпорядження і є обов"язковим до виконання.
Якщо ж просто фото розпорядження, то воно не обов"язкове до виконання
Якщо ж просто фото розпорядження, то воно не обов"язкове до виконання
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
22.11.2024 | 09:51 Експерту
Допоміжіть, будь ласка, розібратися. Чоловік 1991рн, в військовому квитку на стор. 7 написано: "07.02.2008 призовню (медичною) комісією ... РВК вмзнаний непридатним до військової служби із зняттям з військового обюліку за гр. І ст. 22а розкладу хвороб (наказ МО України 1994р №2, №207-99 і знятий з військового обліку. На стор 22 запис (який однією строкою проходить на 2 графи "взято" та "знято"): "Виключений з військового обліку згідно ЗУ ПВО і ВС" та стоїть штамп "...РВК міста..." Цей праціввник виключений?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
25.11.2024 | 21:52 Експерту
Так, цей працівник виключений з військового обліку. Тобто, не є військовозобов"язаним.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ТК
Козій Тетяна Юріївна
18.11.2024 | 19:10 Експерту
Доброго вечора, така ситуація, є працівниця з медичною спеціальністю, диплом отримала років 20 тому, інвалід дитинства, не має ВОД і ніколи не мала, як бути з нею? Направляти повідомлення до ТЦК про порушення?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
19.11.2024 | 20:56 Експерту
Проінформуйте ТЦК, що у вас працює жінка з медичною освітою, яка не перебуває на військовому обліку.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
18.11.2024 | 13:42 Експерту
1) Чоловік 59р, в/квиток рад.зразку (нема звання та ВОС).Стор.32 запис: "11.09.1982 врач. комиссией при...военкомате... признан негодным к в/службе с исключением с в/учета ст 42а распис-я болезней приказ МО СССР №195 от 05.09.1973 и исключен с в/учета". Стор.26 печатка: "перебуває на обліку в...25.04.1987". 2) Чоловік 54р, в/квиток рад. зразку (нема звання та ВОС). Стор.32 запис: "30.11.1988 врач. комиссией при...военкомате ...признан негодным к в/службе с исключением с в/учета грІ ст11а распис-я болезней приказ МО СССР №260 от 03.09.1987и исключен с в/учета. Стор.26 печатка: "перебуває на обліку в...30.01.1989". Вони в/зобов'язані? Вносити в списки? Подавати дані про порушення правил в/о?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
19.11.2024 | 20:55 Експерту
Оскільки в обох випадках більш пізня дата визначає, що вони стоять на військовому обліку, тому потрібно вносити до списків і подавати повідомлення до ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
18.11.2024 | 12:11 Експерту
Куди подавати Звіти Додаток 6 та листи про порушення працівниками правил військового обліку, якщо працівники перебувають на обліку на окупованих територіях? Наприклад, в Петровському РВК Донецька, в Білокурахівсько-Троїцькому РВК Луганської області?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
19.11.2024 | 20:53 Експерту
Подавайте інформацію в "свій" ТЦК, адже більше немає, куди подавати.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
18.11.2024 | 12:09 Експерту
1. Працівник прийнятий в січні 2022 року, тимч.посвідчення (здається, старого зразку, від 1998р), зареєстрований та перебуває на обліку в Петровському РВК Донецька з 1998року. З його слів ВПО не відкривав, в Резерві не оновлювався. Під час війни переїхав в іншу місцевість, адресу не надає, з 01.03.2023 в відпустці без з/п. Він порушник? Подавати дані в ТЦК (в яке?)? Включати його в Додаток 6? 2. Працівник прийнятий в 2021р, 27 років, має приписне, зареєстрований та на обліку в Білокурахівсько-Троїцькому РВК Луганської області, як призовник. В 2024 не став на облік як військовозобов'язаний. Знаходиться на окупованій території. Він порушник? Подавати дані в ТЦК (в яке?)? Включати в Додаток 6?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
19.11.2024 | 20:52 Експерту
1. Він порушник, адже не уточнив свої військово-облікові дані, якщо я вірно вас розумію. Але це його особисте порушення і вам нічого подавати не потрібно.
2. Так, порушник, оскільки в 27 років ще не стоїть на військовому обліку як військовозобов"язаний.
Тож можна проінформувати про це ТЦК. Разом з тим, оскільки він на окупованій території, то просто не може виконати свій громадянський обов"язок.
2. Так, порушник, оскільки в 27 років ще не стоїть на військовому обліку як військовозобов"язаний.
Тож можна проінформувати про це ТЦК. Разом з тим, оскільки він на окупованій території, то просто не може виконати свій громадянський обов"язок.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
08.11.2024 | 14:26 Експерту
1. Якщо в ВОД з Резерву+ та паперовим ВОД неспівпадають звання чи ВОС, то що писати в списках? Дані з ВОД з Резерву чи з паперового ВОД? 2. Якщо в ВОД з Резерву+ немає звання чи ВОС, то такий документ чинний? 3.Чи можна приймати на роботу з ВОД, який не містить звання або ВОС? 4. Працівник оновив дані в ТЦК при особистій явці 10.08.2024. Це вважається своєчасним оновленням даних?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
12.11.2024 | 05:41 Експерту
1) З моменту видачі електронного ВОД, паперовий не діє. (П. 2 Постанови КМУ 559 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/559-2024-%D0%BF)
2) Якщо це призовник (до 25 років), то чинний, якщо ні, то треба направити працівника до ТЦК.
3) Можна, але відразу треба направити до ТЦК для уточнення інформації, адже без ВОС ви не зможете вірно заповнити списки.
4) Ні, це уточнення з порушенням, проте це не впливає на ваші трудові відносини.
2) Якщо це призовник (до 25 років), то чинний, якщо ні, то треба направити працівника до ТЦК.
3) Можна, але відразу треба направити до ТЦК для уточнення інформації, адже без ВОС ви не зможете вірно заповнити списки.
4) Ні, це уточнення з порушенням, проте це не впливає на ваші трудові відносини.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
07.11.2024 | 18:51 Експерту
У працiвника тимчасове повiдчення, де запис про виключення у 2023р на пiдставi п3 частини 6 статтi 37. Чи треба його направляти до ТЦК, щоб вiн став на вiйськовий облiк? Такого працiвника треба вносити в списки та рахувати, як вiйськовозобов'язаного? Чи треба посилати до ТЦК листа, що вiн порушник? Що робити, якщо при прийняттi не послали на такого працiвника повiдомлення Додаток 4?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.11.2024 | 14:03 Експерту
Якщо працівник виключений з військового обліку, то він точно не порушник.
Виключений з військового обліку не є військовозобов"язаним, тому вам не потрібно включати його списків, відомостей, повідомляти ТЦК (додатоу 4)
Виключений з військового обліку не є військовозобов"язаним, тому вам не потрібно включати його списків, відомостей, повідомляти ТЦК (додатоу 4)
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
02.11.2024 | 06:52 Експерту
1) Вiдповiдальний за ведення вiйськового облiку був призначений наказом (в якому визначенi обов'язки). Дата наказу спiвпадае з датою початку виконання обов'язкiв за ведення вiйськового облiку. Наприклад, дата 01.01.2024. Це порушення (однаковi дати наказу та початку виконання обов'язкiв), за яке можуть накласти штраф? 2) Обов'язки з ведення вiйськового облiку визначенi наказом. Не внесенi змiни до посадовоi iнструкцii. Це порушення, за яке можуть накласти штраф? 3) Як виправити помилки?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
04.11.2024 | 15:38 Експерту
1) Ні, це не порушення. Підстав для штрафу немає. 2) На мою думку, це не порушення, але тут не відомо як відреагує ТЦК, тому краще внесіть обов"язки до посадової інструкції. Якщо мова про директора, який є відповідальним за ведення військового обліку, то у директора не має посадової інструкції, тому жодних проблем немає.
3) Просто додайте обов"язки до посадової інструкції
3) Просто додайте обов"язки до посадової інструкції
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
02.11.2024 | 06:50 Експерту
1) Вiдповiдальний за ведення вiйськового облiку був призначений наказом (в якому визначенi обов'язки). Дата наказу спiвпадае з датою початку виконання обов'язкiв за ведення вiйськового облiку. Наприклад, дата 01.01.2024. Це порушення (однаковi дати наказу та початку виконання обов'язкiв), за яке можуть накласти штраф? 2) Обов'язки з ведення вiйськового облiку визначенi наказом. Не внесенi змiни до посадовоi iнструкцii. Це порушення, за яке можуть накласти штраф?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
04.11.2024 | 15:37 Експерту
1) Ні, це не порушення. Підстав для штрафу немає.
2) На мою думку, це не порушення, але тут не відомо як відреагує ТЦК, тому краще внесіть обов"язки до посадової інструкції.
Якщо мова про директора, який є відповідальним за ведення військового обліку, то у директора не має посадової інструкції, тому жодних проблем немає.
2) На мою думку, це не порушення, але тут не відомо як відреагує ТЦК, тому краще внесіть обов"язки до посадової інструкції.
Якщо мова про директора, який є відповідальним за ведення військового обліку, то у директора не має посадової інструкції, тому жодних проблем немає.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ВК
Ника
06.10.2024 | 12:30 Експерту
Доброго дня, допоможіть, будь ласка, порадою є два працівника з якими призупинено дію трудового договору, з я кожний рік роблю графік внутр. звіряння та коли приходить час звіряння пишу, що наданий час призупинено дію трудового договору, звірку роблю з тими даними, що є. Та показую, що вони в нас числяться, як військовозобов'язані. Чи правильно я роблю чи треба по іншому, дякую.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.10.2024 | 19:18 Експерту
Правильно. Але якщо у вас немає їх ВОД, спробуйте попросити працівників надати ВОД.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
