Тема 3. Перевірка ТЦК та СП (органами СБУ, підрозділами СЗР) стану персонального військового обліку на підприємстві
4.9(202)
Оцініть відео:
Заняття 1. Перевірка стану персонального військового обліку на підприємстві
00:47:39
Тетяна Донець
4.9(202)
Оцініть відео:
4.9(196)
Оцініть відео:
Заняття 2. Практичні аспекти проведення перевірки стану військового обліку на підприємстві
00:46:32
Тетяна Донець
4.9(196)
Оцініть відео:
4.9(167)
Оцініть відео:
Заняття 3. Внутрішні перевірки стану персонального військового обліку на підприємстві
00:45:09
Тетяна Донець
4.9(167)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали ПрезентаціяАлгоритм дій керівника в разі виявлення застарілих ВОС у працівників
Завдання на самостійну роботу
4.8(8883)
124786
3142
Коментарі129
Вкажіть тему запитання
Експерту
Організатору
0/700
ОЛ
Ольга Василівна
20.12.2024 | 19:38 Експерту
Працiвнику виповнилося 60 рокiв. Що треба зробити: 1) Надати пiд пiдпис повiдомлення, що йому треба звернутися в ТЦК для виключення впродовж 7 днiв? Чи який документ надати пiд пiдпис? 2)Зробити наказ про увiльнення? 3) Якщо працiвник не пiшов в ТЦК - це порушення? 4) Що треба зробити особi з ведення в\о в такому випадку. щоб не отримати штраф? 5) Працiвник не пiшов в ТЦК, то скасувати наказ про увiльнення? 6) Чи треба надсилати в такому випадку до ТЦК данi про порушення працiвником правил з в\о?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
25.12.2024 | 15:46 Експерту
Ви все правильно описали. Треба надати під підпис повідомлення про необіхідність з"явитися до ТЦК для виключення з військового обліку.
Якщо працівник готовий піти у робочий день/час, то видавайте наказ про увільнення.
Якщо працівик не пішов, то формально це є порушенням, проте за неявку для виключення особливо ніхто не штрафує.
Якщо працівник готовий піти у робочий день/час, то видавайте наказ про увільнення.
Якщо працівик не пішов, то формально це є порушенням, проте за неявку для виключення особливо ніхто не штрафує.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
20.12.2024 | 18:05 Експерту
1) У працiвникiв мобiлiзацiйнi розпорядження, виданi в перiод з 1997-2021 року. ВЛК - теж було в цi часи. Чи треба таких працiвникiв виокремлювати в списках Додаток 5? Чи цi моб. розпорядження вже втратили чиннiсть та таких працiвникiв не треба виокремлювати в списках Додаток 5 та в Додатку 12? 2) У працiвникiв мобiлiзацiйнi розпорядження, виданi в перiод з 2022 року. Чи треба таких працiвникiв виокремлювати в списках Додаток 5 та в Додатку 12?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
24.12.2024 | 14:28 Експерту
Під час воєнного стану ВЛК діє 1 рік, то за логікою, такі моброзпорядження, які видані на підставі вже недіючого висновку ЛВК повинні були б теж втрачити чинність.
Але жодна норма законодавства не регулює це питання, тому я не раджу ризикувати. Краще виокремити у спискаху усіх, хто має моброзпорядження.
Але жодна норма законодавства не регулює це питання, тому я не раджу ризикувати. Краще виокремити у спискаху усіх, хто має моброзпорядження.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІР
Ірина
13.12.2024 | 13:37 Експерту
Доброго дня! Чи треба оформлювати звітність по військовому обліку щодо виключених з військового обліку протягом року? І якщо да, то як це має виглядати? В цю звітність мають увійти виключені за віком чи ВЛК? Чи мобілізовані і звільнені також?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
16.12.2024 | 12:28 Експерту
Уточніть, про яку звітність ви питаєте.
Звітності з військового обліку немає.
Є звіряння списків.
До цих списків вноситься інформація про осіб, які працюють та осіб, які звільнені в поточному році.
Крім того включається інформація про виключених з обліку в поточному році.
А он мобілізованих можна зразу викличити зі списків.
Звітності з військового обліку немає.
Є звіряння списків.
До цих списків вноситься інформація про осіб, які працюють та осіб, які звільнені в поточному році.
Крім того включається інформація про виключених з обліку в поточному році.
А он мобілізованих можна зразу викличити зі списків.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НА
Надія
11.12.2024 | 14:46 Експерту
Добрий день, працівник живе в іншому місті. Стояв на обліку в ТЦК в нашому місті де працює, тепер знявся з обліку та стає на облік по місцю прожиання. Питання , чи потрібно в ТЦК подавати повідомлення, про те, що він міняє ТЦК? і зміна облікових даних - зміна ТЦК?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
16.12.2024 | 12:26 Експерту
Ні, не потрібно.
Це не ті облікові дані, про які треба окремо повідомляти ТЦК.
Це не ті облікові дані, про які треба окремо повідомляти ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Олександр ШЕВЧЕНКО, Тетяна КЛЮЧНИК
04.12.2024 | 13:41 Експерту
Доброго дня. Я не встиг до 01 грудня зробити звірку по ТКЦ за місцем реєстрації підприємства, прийшов в ТЦК 03 грудня, а вони говорять що потрібно було звіритись до 01 грудня, і сказали щоб я приходив в лютому місяці, що може бути за несвоєчасну звірку?Але ще сказали що не приймуть звіт про підприємство, чисельність працюючих, військовозобов'язаних та призовників. Що треба зробити в такому випажку? До 15 грудня ми повинні здавати звіт про підприємство, чисельність працюючих, військовозобов'язаних та призовників? Якщо да, то де взяти бланк звіту, і як зробити супровідний лист.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
06.12.2024 | 16:43 Експерту
Немає у Порядку вимоги щодо звіряння до 1 грудня, тому і підстав для штрафу немає.
Звіт до ТЦК не потрібно подавати. Такої вимоги також немає у порядку 1487.
Олеександре, уточніть, будь-ласка, чому ви вирішили, що повинні подавати такий звіт, адже немає такої вимоги.
Звіт до ТЦК не потрібно подавати. Такої вимоги також немає у порядку 1487.
Олеександре, уточніть, будь-ласка, чому ви вирішили, що повинні подавати такий звіт, адже немає такої вимоги.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОГ
Оксана
20.11.2024 | 07:44 Експерту
Добрий день. У працівника є старого зразка тимчасове посвідчення. Відправили його в ТЦК для видачі нового. Але вони сказали: " Нащо вас до нас відправили" і просто вклеїли штрих код. При перевірці чи може виникнути до нас питання "Чому не оновили ВОД"
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
20.11.2024 | 21:11 Експерту
Ні, немає обов"язку отримувати новий ВОД.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ТД
Демидова Тетяна Вікторівна
09.11.2024 | 20:45 Експерту
підскажить ,чи може ТЦК при перевірці вимогати надати штаний розпис, та списки осбіз з датами народження. Дякую.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
12.11.2024 | 05:36 Експерту
Так, може, адже перевіряють усе, що може бути пов"язано з військовим обліком.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОД
Дембовська Олена
08.11.2024 | 11:37 Експерту
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, ще раз, чи потрібно надсилати до ТЦК Дод.6 Зведений список громадян. які підлягають взяттю на військовий облік призовників у 2025р підприємству, де таких громадян не має.
В одній з лекцій говорилось, що, якщо навіть не має таких , то надсилаємо з прочерками. Може щось не так зрозуміла? А то вже скоро 1 грудня.
В одній з лекцій говорилось, що, якщо навіть не має таких , то надсилаємо з прочерками. Може щось не так зрозуміла? А то вже скоро 1 грудня.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.11.2024 | 13:53 Експерту
В порядку про це нічого не сказано. На нашу думку. подавати пустий звіт не потрібно.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
МА
Марія
29.10.2024 | 12:10 Експерту
Добрий день! Питання:
Якщо Підприємство не має в своєму підпорядкуванні інших підприємств, «які перебувають у сфері його управління, підпорядковуються йому, контролюються ним або функції з управління якими воно здійснює», то таке Підприємство не видає «щороку до 1 лютого … накази (розпорядження) про стан військового обліку за минулий рік та завдання на наступний рік на підставі звітів, результатів вжитих заходів та перевірок стану військового обліку в минулому році відповідно до компетенції.», вірно? Прохання уточнити. Дякую.
Якщо Підприємство не має в своєму підпорядкуванні інших підприємств, «які перебувають у сфері його управління, підпорядковуються йому, контролюються ним або функції з управління якими воно здійснює», то таке Підприємство не видає «щороку до 1 лютого … накази (розпорядження) про стан військового обліку за минулий рік та завдання на наступний рік на підставі звітів, результатів вжитих заходів та перевірок стану військового обліку в минулому році відповідно до компетенції.», вірно? Прохання уточнити. Дякую.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
30.10.2024 | 11:37 Експерту
Якщо слідувати вимозі Порядку, то ні, не видає.
Інше питання, що деякі ТЦК можуть вимагати видання такого наказу.
Інше питання, що деякі ТЦК можуть вимагати видання такого наказу.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
МА
Марія
28.10.2024 | 14:52 Експерту
Добрий день. Якщо Підприємство створено у 2000 році, то в такому випадку, за який період ТЦК можуть перевіряти документи? Дякую.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
28.10.2024 | 16:16 Експерту
Обмежень немає, але за досвідом можу сказати, що ТЦК цікавить військовий облік з моменту набрання чинності постановою КМУ 1487, а це 05.01.2023 року.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
КК
Черешня Роберт
17.10.2024 | 08:54 Експерту
Доброго дня. Питання: Один раз у рік до 25 січня , станом наприклад на 01 січня 2025 року (зі змінами на протязі 2024 року) подаємо у ТЦК списки Додаток 12 (оперативного обліку), та додаток 5 (персонального обліку)?
У разі змін облікових даних додаток 4, подаємо у ТЦК лише повідомлення (дод.4)? Чи і списки (д.12, та д.5) потрібно подавати
разом з повідомленням.
Якщо на підприємство принесли повістки, я так розумію, що відповідальний за виконання обов'язків ведення ВО не має право брати та вручати їх працівникам., тому що повістки має право вручати лише той в кого є посвідчення на вручення повісток.
Дякую.
У разі змін облікових даних додаток 4, подаємо у ТЦК лише повідомлення (дод.4)? Чи і списки (д.12, та д.5) потрібно подавати
разом з повідомленням.
Якщо на підприємство принесли повістки, я так розумію, що відповідальний за виконання обов'язків ведення ВО не має право брати та вручати їх працівникам., тому що повістки має право вручати лише той в кого є посвідчення на вручення повісток.
Дякую.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
17.10.2024 | 14:28 Експерту
Ні, ви не подаєте списки.
Ви просто щороку розруковуєте до 25.01. списки та відомість з інформацією станом на 01.01. Ці списки треба підписати, зареєструвати і зберігати.
Якщо ТЦК попросить списки, ви повинні їх надати для звіряння.
У разі зміни облікових даних ви подаєте лише повідомлення за формою 4.
Якщо принесли повістки разом із Розпорядженням, то роботодавець повинен виконувати вимоги і вручати повістки.
Щодо службового посвідчення особи, уповноваженої вручати повістки, то треба звернутися до адміністрації для отримання такого посвідчення, проте, у більшості випадків їх вже не видають представникам підприємства.
В такому разі можна вручати повістки без посвідчення.
Ви просто щороку розруковуєте до 25.01. списки та відомість з інформацією станом на 01.01. Ці списки треба підписати, зареєструвати і зберігати.
Якщо ТЦК попросить списки, ви повинні їх надати для звіряння.
У разі зміни облікових даних ви подаєте лише повідомлення за формою 4.
Якщо принесли повістки разом із Розпорядженням, то роботодавець повинен виконувати вимоги і вручати повістки.
Щодо службового посвідчення особи, уповноваженої вручати повістки, то треба звернутися до адміністрації для отримання такого посвідчення, проте, у більшості випадків їх вже не видають представникам підприємства.
В такому разі можна вручати повістки без посвідчення.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЮЮ
Юлія
16.10.2024 | 10:27 Експерту
Вітаю. дякую за навчання. Виникають потужні суперечки з іншими колегами щодо проведення перевірок підпорядкованих підприємств. Питання: чи існують наразі обмеження або мораторій на проведення перевірок з питань військового обліку органом виконавчої влади підпорядкованих обласних комунальних підприємств (орган визначений обласної радою розпорядником коштів у певній галузі обласних закладів, тому вони є підпорядкованими). Чи може орган проводити такі перевірки в зоні активних бойових дій? Дякую
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
17.10.2024 | 14:22 Експерту
Жодних обмежень немає.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЯР
Росавіцька Яніна Анатоліївна
14.10.2024 | 07:59 Експерту
Доброго дня, в ході перевірки спиків персонального обліку виявлені застарілі ВК, в журналі написали виправити порушення, який алгоритм дій? де можна подивитися приклад наказу про усунення недоліків та акт про відмову підписати наказ?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
17.10.2024 | 14:20 Експерту
Уточніть, будь-ласка, що означає "застарілі ВК". Вони не можуть бути застарілими, а це важливо для розуміння того, що вам краще порадити.
Щодо наказу про усунення, то пропонуємо скористатися ось таким зразком
Щодо наказу про усунення, то пропонуємо скористатися ось таким зразком
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
Показати всі (1)
ОК
Оксана
07.10.2024 | 08:51 Експерту
Доброго дня. Тобто, якщо моброзпорядженя видане, наприклад, у 2015 році або ще раніше, і іншого при проходженні ВЛК не видали, то воно вже втратило чинність? Так?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
07.10.2024 | 10:22 Експерту
На мою думку, так.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОК
Оксана
07.10.2024 | 08:49 Експерту
Доброго дня. А чи можна забронювати, якщо військовозобовязаному видано моброзпорядження моброзпорядження і воно діє?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
07.10.2024 | 10:21 Експерту
Так, можна забронювати до моменту мобілізації.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОБ
Бокова Олена Юріївна
01.10.2024 | 22:15 Експерту
Чи повинен відповідальний за в/о слідкувати за терміном ВЛК у ВОД військовозобов'язаних?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
03.10.2024 | 17:54 Експерту
Ні, не повинен
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ТО
ТОВ КАСПІТ ФРУТС
01.10.2024 | 10:04 Експерту
Доброго дня! Читала нижче відповіді на запитання про накладення штрафів і знайшла таку відповідь: ".....Критерії застосування тієї чи іншої (мінімальної чи максимальної суми) відсутні, тому рішення приймає керівник ТЦК на власний розсуд...." Тобто керівник ТЦК вирішив, що за це порушення нехай буде штраф 10 тис. а за це 30 тис., чи можливо вже з'явились якісь критерії оцінювання степені порушення?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
03.10.2024 | 17:54 Експерту
Ні, критеріїв немає. В Кодексі України про адміністративні правопорушення визначена вилка від 34 00 до 59 500 на посадову особу, що винна у вчиненні порушення. Саме керівник ТЦК при розгляді справи вирішує, який штраф в межах вказаної вилки він застосує.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НБ
incognito
02.09.2024 | 01:01 Експерту
Поясніть будь ласка, якщо в школі 17-річні учні, які мають приписне посвідчення, відраховуються з 11 класу, то я повинна теж повідомляти ТЦК?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
04.09.2024 | 18:58 Експерту
А ви ведете військовий облік по школярах? Якщо ні, то нічого не подавайте.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НБ
incognito
02.09.2024 | 00:14 Експерту
Добрий вечір! Призначили працівника (22 роки) в нього приписне посвідчення призовника, але він оновив в Резерві дані має звання молодший лейтенант. В повідомленні (додаток 4) мені заповнювати по приписному чи з Резерва взяти дані. Поясніть будь ласка.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
04.09.2024 | 18:57 Експерту
Якщо він молодший лейтенант, то це означає, що він точно має інший військово-обліковий документ, який не надав вам. Якщо документ про оновлення даних він подав вам, то розглядайте його як військовозобов"язаного офіцерського складу, відповідно, вносьте у список і подавайте дані по Резерву.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
23.08.2024 | 14:05 Експерту
При бронюванні за списками та засобами ДІЯ, які документи повині бути? Які документи перевіряють? В якому випадку та з з якою метою оформлюються корінці про вилучення ВОД у працівників? Скільки часу зберігаються вилучені ВОД? Коли ВОД повертаються працівникам? Як оформити блокнот обсягом не менше 50 корінців? .
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
26.08.2024 | 14:20 Експерту
Оригінали ВОД вам потрібні, хіба що, щоб переконатися у їх наявності в відповідності інформації.
Для бронювання через Дію вони не потрібні. Ви їх нікуди не подаєте, але можете отримати під розписку для перевірки всіх даних і повернути працівникам.
Блокнот оформлюєте у довільній формі, головне, щоб в ньому було не менше 50 аркушів
Для бронювання через Дію вони не потрібні. Ви їх нікуди не подаєте, але можете отримати під розписку для перевірки всіх даних і повернути працівникам.
Блокнот оформлюєте у довільній формі, головне, щоб в ньому було не менше 50 аркушів
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
