Тема 2. Відповідальний за ведення персонального військового обліку на підприємстві
4.8(317)
Оцініть відео:
Заняття 1. Посади на підприємстві з відповідальністю щодо ведення персонального військово обліку
00:47:10
Яна Ярошенко
4.8(317)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали ПрезентаціяХто організовує та веде військовий облік на підприємстві
4.8(285)
Оцініть відео:
Заняття 2. Визначення відповідальної особи за ведення персонального військового обліку на підприємстві
01:24:41
Яна Ярошенко
4.8(285)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали ПрезентаціяПропозиція працівнику вести військовий облікЗаява про покладання обов’язків із ведення військового облікуНаказ про покладання обов’язків із ведення військового облікуНаказ про покладання обов'язків з ведення військового обліку на директораПосадова інструкція інспектора з військового облікуКількість осіб, відповідальних за ведення військового обліку
4.8(264)
Оцініть відео:
Заняття 3. Вимоги до особи, відповідальної за ведення персонального військового обліку на підприємстві
00:50:39
Яна Ярошенко
4.8(264)
Оцініть відео:
4.8(234)
Оцініть відео:
Заняття 4. Подання повідомлення при прийнятті та звільненні керівника та відповідальної особи за ведення військового обліку до ТЦК та СП
01:20:37
Яна Ярошенко
4.8(234)
Оцініть відео:
Завдання на самостійну роботу
4.8(8883)
124465
Коментувати
Коментарі520
ОЛ
Ольга Василівна
26.12.2024 | 06:18 Експерту
1) Якщо особа з ведення в/о відсутня 2-5 днів, чи обов'язково призначати заміну (в цей період будуть відсутні прийоми/звільнення)? Чи потрібно надсилати повідомлення про тимчасову заміну до ТЦК? 2) Якщо особа з в/о буде у щорічній відпустці, треба видати наказ про заміну, ознайомити з наказом того, хто буде заміняти? Чи потрібно надсилати повідомлення про тимчасову заміну до ТЦК? 3) Якщо працівник відділу кадрів відмовляється бути "заміною" на час відсутності особи з в/о, чи можна призначати заміною на цей час директора? Як це зробити? Чи потрібно надсилати повідомлення про тимчасову заміну до ТЦК?
Відповісти

Тетяна, консультант
27.12.2024 | 12:46 Експерту
1) В порядку 1487 не визначено, яка кількість днів дає можливість не призначати відповідальну особу. Більшість ТЦК вимагає взагалі відразу з основною відповідальною особою призначити того, хто буде заміняти на час відсутності.
Проте, в нормативних документах такої вимоги немає.
2) Так, потрібно видати наказ щодо того, хто замінятиме на час відстутності.
3) Вимоги про надсилання до ТЦК повідомлення про тимчасову заміну немає,проте, деякі ТЦК хочуть, щоб про таку заміну повідомляли.
Проте, в нормативних документах такої вимоги немає.
2) Так, потрібно видати наказ щодо того, хто замінятиме на час відстутності.
3) Вимоги про надсилання до ТЦК повідомлення про тимчасову заміну немає,проте, деякі ТЦК хочуть, щоб про таку заміну повідомляли.
Відповісти
ОЛ
Ольга Василівна
16.12.2024 | 07:42 Експерту
Де прописати на кого покладаються обов'язки на час відсутності особи з ведення в/о? 1) прописувати одразу в наказі про призначення відповідальної особи з ведення в/о та також вказувати в цьому наказі доплату? 2) повідомляти ТЦК про таку "заміну" одразу, як було прописано це наказом чи по факту заміщення? 3) Якщо цього не було зроблено одразу, чи накладається штраф? 4) Як це зробити зараз (щоб не було штрафу), якщо цього не було зроблено раніше? 5) Чи треба надсилати повідомлення в ТЦК, якщо особа з ведення в/о буде у відпустці та ці обов'язки буде виконувати інша людина? 6) якщо особа з ведення в/о йде у відпустку, чи можна призначати "заміну" наказом на період ідпустки та вказати доплату?
Відповісти

Тетяна, консультант
16.12.2024 | 12:37 Експерту
Оскільки в Порядку 1487 це не визначено, можна прописати одразу в наказі, а можна тоді, коли вілповідальна особа збереться у відпустку чи піде на лікарняний.
Не зазнаення інформації про дублера в першому накаазі - це не порушення і штрафу не повинно бути. Разом з тим, ТЦК лобить, щоб дані про "дублера" відразу визначалися в першому наказі.
Заміну можна визначати у наказі про відпустку.
Повідомляти ТЦК про заміну не обов"язково (вимоги такої немає).
Не зазнаення інформації про дублера в першому накаазі - це не порушення і штрафу не повинно бути. Разом з тим, ТЦК лобить, щоб дані про "дублера" відразу визначалися в першому наказі.
Заміну можна визначати у наказі про відпустку.
Повідомляти ТЦК про заміну не обов"язково (вимоги такої немає).
Відповісти
МІ
Ільченко Марина Сергіївна
13.12.2024 | 13:28 Експерту
Добрий день! Що робити, якщо директор у відпустці? Як підписати повідомлення про зміну облікових даних? Чи допускається за підписом виконуючого обов'язки? Чи директор будучи у відпустці може підписати дані документи? Дякую!
Відповісти

Тетяна, консультант
15.12.2024 | 09:20 Експерту
На час відсутності директору у вас повинна бути особа, що виконує його обов"язки. Як видно з Вашого повідомлення, є виконуючий обов"язки. Саме він підписує необхідні документи.
Відповісти
ЮЛ
Юля
11.12.2024 | 11:16 Експерту
Добрий день. Якщо у відповідального за ВО змінилась ел.пошта ми повинні повідомити про це РТЦК. Не можу знайти за яким додатком. Або заповнити додаток 1 і відправити повторно
Відповісти

Тетяна, консультант
15.12.2024 | 09:20 Експерту
Такого додатку немає і такої вимоги немає.
Але краще повідомити ТЦК, щоб ви не пропускали важливі повідомлення від ТЦК.
Можете подати повідомлення за додатком 1, але вкажіть у супроводі, що подаєте у зв"язку із зміною ел. адреси.
Але краще повідомити ТЦК, щоб ви не пропускали важливі повідомлення від ТЦК.
Можете подати повідомлення за додатком 1, але вкажіть у супроводі, що подаєте у зв"язку із зміною ел. адреси.
Відповісти
ГЖ
Безсмертна Ніна
09.12.2024 | 07:56 Експерту
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, якщо "Повідомлення про призначення особи по веденню ВО" буде подано у грудні місяці протягом 7 днів після наказу, чи є це порушення та підстава для штрафу? Якщо це зроблено не до 1 жовтня?
Відповісти

Тетяна, консультант
15.12.2024 | 09:14 Експерту
Повідомлення про призначення відповідального за ведення ВО потрібно зробити протягом 7 днів з моменту видання наказу про призначення.
Прив"язки до 1 жовтня немає.
Тобто, коли призначили, тоді й починається перебіг 7-денного строку.
Прив"язки до 1 жовтня немає.
Тобто, коли призначили, тоді й починається перебіг 7-денного строку.
Відповісти
ИР
Ирина
04.12.2024 | 15:28 Експерту
Добрий день, колеги.
Підкажіть, будь ласка, чи можна відповідальній особі за ведення військового обліку встановити доплату у фіксованій сумі – наприклад 1000грн, а не в процентному відношенні до окладу.
Чи буде це порушенням норм ведення ВО?
Підкажіть, будь ласка, чи можна відповідальній особі за ведення військового обліку встановити доплату у фіксованій сумі – наприклад 1000грн, а не в процентному відношенні до окладу.
Чи буде це порушенням норм ведення ВО?
Відповісти

Tetiana консультант
06.12.2024 | 16:38 Експерту
Краще не ризикувати, адже ТЦК може формально підійти до цього питання і зазначити, що це порушення
Відповісти
ІД
Дерев'янко Ірина Василівна
02.12.2024 | 09:23 Експерту
Підкажіть чи обов'язково повідомляти ТЦК про відпустку особи на 14 к.д. відповідальної за ВО?
Які наслідки про не повідомлення ?
Чи потрібна на додатку №1 печать?
Як зрозуміла додаток №1 подається до ТЦК та СП не місцем реєстрації підприємства, а за фактичним розташуванням підприємства?
Які наслідки про не повідомлення ?
Чи потрібна на додатку №1 печать?
Як зрозуміла додаток №1 подається до ТЦК та СП не місцем реєстрації підприємства, а за фактичним розташуванням підприємства?
Відповісти

Tetiana консультант
06.12.2024 | 16:38 Експерту
Якщо у вас в цей час не відбуватиметься нічого такого, що потребує взаємодії з ТЦК, то можете не повідомляти.
Печатку можна взагалі зараз не ставити на документах.
Додаток 1 подається до ТЦК за місцем реєстрації підприємства.
Печатку можна взагалі зараз не ставити на документах.
Додаток 1 подається до ТЦК за місцем реєстрації підприємства.
Відповісти
ІД
Дерев'янко Ірина Василівна
02.12.2024 | 09:22 Експерту
Доброго вечора
підкажіть чи потрібно реєструвати окремо згоду працівника якщо вона на одному листі з пропозицією?
Чи є обов'язкова в наказі вказувати підставу? В підставі до наказу можна прописувати номер пропозиції?
Якщо на роботу взяли інспектора з кадрів в нього в ПІ прописано ведення ВО то підстава в наказі про покладання обов'язків ВО буде наказ про прийняття на роботу?
підкажіть чи потрібно реєструвати окремо згоду працівника якщо вона на одному листі з пропозицією?
Чи є обов'язкова в наказі вказувати підставу? В підставі до наказу можна прописувати номер пропозиції?
Якщо на роботу взяли інспектора з кадрів в нього в ПІ прописано ведення ВО то підстава в наказі про покладання обов'язків ВО буде наказ про прийняття на роботу?
Відповісти

Tetiana консультант
06.12.2024 | 16:36 Експерту
Реєструвати не обов"язково. Головне, щоб був було чітко видно згоду працівника.
Вказувати підставу призначення відповідальною особою бажано вкзати, але не буде нічого страшного, якщо не вкажете
Підстава - це вимоги Порядку 1487 і згода працівника.
Вказувати підставу призначення відповідальною особою бажано вкзати, але не буде нічого страшного, якщо не вкажете
Підстава - це вимоги Порядку 1487 і згода працівника.
Відповісти
ІК
Ірина
26.11.2024 | 12:57 Експерту
Як (яким документом) відрізнити військовозобов'язаного від резервіста? Якщо немає е-ВОД з зазначеною категорією обліку.
Відповісти

Tetiana консультант
27.11.2024 | 20:50 Експерту
Якщо є тільки паперовий ВОД, то там також повинна бути відмітка, що це резервіст
Відповісти
НА
Наталія
21.11.2024 | 12:20 Експерту
І ще питання. У працівника стоїть відмітка і у паспорті і у військовому квітку, що він невійськовозобов'язаний с 2013 року. Чи треба йому оновити данні в ТЦК? Зараз йому 54 роки.
Відповісти

Tetiana консультант
21.11.2024 | 21:28 Експерту
Якщо є відмітка про виключення з обліку, то не потрібно.
Відповісти
НА
Наталія
21.11.2024 | 11:09 Експерту
Доброго дня! Працівник оновив данні через Резерв+, але в реєстрі дані не знайдено. В ТЦК влітку він не пішов. В документі Резерв+ стоїть, що данні оновлено вчасно. Чи потрібно йому зараз звертатися в ТЦК для оновлення данних? І чи буде за це йому штраф?
Відповісти

Tetiana консультант
21.11.2024 | 21:26 Експерту
Якщо працівник дійсно уточнив дані через Резерв+, то штрафу не буде.
Відповісти
Показати всі (2)
НА
Корній
20.11.2024 | 09:16 Експерту
Якщо посодова інструкція особи, відповідальної за ведення військового обліку була розроблена до прийняття ЗУ 1487, чи треба переробляти її та вносити зміни стосовно підвищення кваліфікації та освіти? (В інструкції було вказана - повна середня освіта, хоча директор має вищу освіту).
Відповісти

Tetiana консультант
20.11.2024 | 21:24 Експерту
Так, бажано актуалізувати посадову інструкцію з огляду на вимоги Порядку 1487.
Відповісти
НА
Корній
20.11.2024 | 09:11 Експерту
Наказ про потребу у підвищенні кваліфікації відповідального за військовий облік може видати заступник директора, якщо відповідальною особою за ведення ВО є директор чи директор видає наказ сам на себе?
Відповісти

Tetiana консультант
20.11.2024 | 21:23 Експерту
Директор видає наказ сам на себе: "З "__"____ покладаю на себе обов"язки особи, відповідальної за ведення військового обліку" або "приступаю до виконання обов"язків..."
Відповісти
ВК
Коротецька Вікторія
19.11.2024 | 07:21 Експерту
Доброго ранку. Підкажіть будь ласка як відображать у штатному росписі доплату 10% за ведення ВО.
Відповісти

Tetiana консультант
20.11.2024 | 21:22 Експерту
Штатний розпис― це організаційнийдокумент, у якому визначається перелік посад (професій),кількість штатних одиниць, розмір посадових окладів, надбавок і доплат за умови,що останні передбачені системою оплати праці й мають постійний характер (наприклад, за ранг держслужбовця, науковий ступінь, вчене звання, вислугу років, роботу в нічний час тощо) (Збірник № 7). Як бачимо, це переважно виплати, які включаються до фонду додаткової зарплати (п.п. 2.2.1 Інструкції № 5). Доплата за ведення ВО не відноситься до фонду оплати праці. Крім того, встановлюється в розмірі "до 50%" і може змінюватися, тому така виплата не передбачаєтся в штатному розписі, а встановлюється наказом керівника.
Відповісти
ВА
Валентина Олександрівна
14.11.2024 | 09:08 Експерту
Вітаю. Допоможіть, у вирішенні питання. Прийняли працівника на умовах неповного робочого часу. Посадовий оклад 30 000. Працівник працюватиме 2 год/день. Оплата праці, пропорційно відпрацьованому часу 7500. На цього працівника буде покладено ведення військового обліку з доплатою 20% від посадового окладу. 20 % рахувати від посадового окладу 30 000 чи 7500 в цьому випадку?
Відповісти

Tetiana консультант
18.11.2024 | 21:11 Експерту
Саме від повного посадового окладу.
Відповісти
НЯ
Ямненко Наталія Вікторівна
01.11.2024 | 14:12 Експерту
Добрий день! Надайте, будь ласка, роз'яснення, чи потрібно Наказ про покладання обов’язків із ведення військового обліку погоджувати у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки за місцем знаходження організації? І якщо так, то якими нормативними документами це передбачено? Дякую.
Відповісти

Tetiana консультант
01.11.2024 | 17:04 Експерту
Ні, не потрібно.
Але треба направити до ТЦК повідомлення за формою додатку № 1 до Порядку 1487 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1487-2022-%D0%BF протягом 7 днів з моменту видання наказу.
Але треба направити до ТЦК повідомлення за формою додатку № 1 до Порядку 1487 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1487-2022-%D0%BF протягом 7 днів з моменту видання наказу.
Відповісти
ТР
Ронська Тетяна Вікторівна
27.10.2024 | 13:25 Експерту
Доброго дня . підкажіть будь-ласка якщо працівник працює за сумісництвом він може бути призначений відповідальним за ведення військово обліку на підприємстві .
Відповісти

Тетяна, консультант
28.10.2024 | 07:59 Експерту
Так, обмежень немає.
Головне, щоб це був штатний працівник.
Головне, щоб це був штатний працівник.
Відповісти
АР
Рубцова Ангеліна Анатоліївна
21.10.2024 | 09:18 Експерту
Доброго дня! 1)Підкажіть, будь ласка, чи буде штраф при перевірці, якщо інспектор з кадрів тільки зараз проходе навчання з підвищення кваліфікації за ведення військового обліку, а до цього часу сертифікату не мав? 2)І якщо усі документи були, але взаімодії з ТЦК не було? Дякую!
Відповісти

Tetiana консультант
22.10.2024 | 16:49 Експерту
1) Ні, не буде. Навчання треба проходити один раз на 5 років, тому підстав для штрафу немає.
2) Якщо ТЦК щось вимагало (є листи, вимоги, розпорядження), а ви не виконали, то це є підстава для штарфу.
Якщо не подавали повідомлення, то це є підстава для штрафу.
2) Якщо ТЦК щось вимагало (є листи, вимоги, розпорядження), а ви не виконали, то це є підстава для штарфу.
Якщо не подавали повідомлення, то це є підстава для штрафу.
Відповісти
АР
Рубцова Ангеліна Анатоліївна
21.10.2024 | 09:14 Експерту
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо інспектор з кадрів працює на неповній зайнятості, то доплата у відсотках до посадового окладу буде зменьшуваться до розміру відпрацьованного часу? Або буде сталою і прив'язуватися до посадового окладу? Дякую.
Відповісти

Tetiana консультант
22.10.2024 | 16:48 Експерту
Буде прив"язуватися до окладу по посаді.
А вже розмір доплати можна обрати в залежності від зайнятості.
Тобто, можна поставити не 50%, а 10 чи інший розмір.
А вже розмір доплати можна обрати в залежності від зайнятості.
Тобто, можна поставити не 50%, а 10 чи інший розмір.
Відповісти
НР
Рибак Наталія
17.10.2024 | 20:48 Експерту
Питання до заняття 1 та 4_ Тема 2_Модуль1: Керівник, він же директор, йде у щорічну основну відпустку. Виконання обовязків наказом покладають на іншу особу, з доплатою. Чи потрібно і чи необхідно повідомляти ТЦК, в такому випадку, додатком 1 про покладання обовязків директора на цю особу, тим більше що на даний час ТЦК відвідують підприємства, приносять певні папери, які потребують підпису керівника? Дякую!
Відповісти

Tetiana консультант
18.10.2024 | 20:29 Експерту
Так, на думку ТЦК потрібно повідомляти шляхом подання Додатку 1.
Відповісти
