Тема 3. Обов’язки підприємства з ведення персонального військового обліку
4.8(214)
Оцініть відео:
Заняття 1. Основні обов’язки підприємства щодо ведення персонального військового обліку
01:29:25
Олександр Корчак
4.8(214)
Оцініть відео:
4.8(8883)
124786
3142
Коментарі152
Вкажіть тему запитання
Експерту
Організатору
0/700
ІШ
Шевчук Ірина Іванівна
24.12.2024 | 10:04 Експерту
Доброго дня. Ведення військового обліку в закладі проводиться згідно вимог чинного законодавства, переважно жінки військовозобов"язані, так як ми лікарня. Всі стоять на обліку, мають ВОД. Є сумісники, але ТЦК каже, щоб їх не подавати у списках, не дублювати. Як правильно нам поступити. І чи є грубим порушенням відсутність в закладі наказу про стан в/обліку за рік плани на наступний рік.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
24.12.2024 | 15:34 Експерту
Наказ про стан військового обліку не передбаений Порядком 1487, але ТЦК його вимагатиме, тому краще зробіть.
Щодо сумісників, то військовий облік по них обов"язково потрібно вести.
Хіба що ваш ТЦК вам письмо дав дозвіл (роз"яснення) не вносити їх дані до списків.
Щодо сумісників, то військовий облік по них обов"язково потрібно вести.
Хіба що ваш ТЦК вам письмо дав дозвіл (роз"яснення) не вносити їх дані до списків.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІА
Афендікова Інна
21.12.2024 | 16:26 Експерту
Добрий вечір.Підскажіть як зробити більш правильно.Підпрємство зареєстровано у 2015 р. До 2023 не було видано наказу про організацію військового обліку і відповідального за ВО і відповідно про це не повідомлено ТЦК та СП за мсіцем реєстрації підприємства,так як на підриємстві не було працівників-призовників,військовозобов"язаних та резервистів.На 2025 р. планується, враховуючи ситуацію, прийняти призовників та резервістів.Потрібно чи 2024 р видати новий наказ про організацію ВО і прзначення відповідального за ведення ВО на підприємстві,чи можна старий при цьому також повідомити у листі ТЦК та СП, що ВО не вівся бо не було на підприємстві призовників,військовозобовязаних та резервістів.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Тетяна, консультант
24.12.2024 | 15:33 Експерту
Як тільки візьмете першого призовника, військовозобов"язаного чи резервіста, треба відразу призначити відповідальну особу.
Видаєте наказ і протягом 7 днів повідомляєте ТЦК про відповідальну особу (Додаток 1).
А крім того, протягом 7 днів повідомляєте про прийняття військовозобов"язаного (Додаток 4).
Видаєте наказ і протягом 7 днів повідомляєте ТЦК про відповідальну особу (Додаток 1).
А крім того, протягом 7 днів повідомляєте про прийняття військовозобов"язаного (Додаток 4).
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
СМ
Матєва Світлана Анатоліївна
27.11.2024 | 16:10 Експерту
Доброго дня! На підприємстві працює працівник, військовозобов’язаний, зовнішній сумісник, На основному місці він заброньований. Працівник відноситься до іншого ТЦК та СП, не там де зареєстровано підприємство. Запиту із місцевого ТЦК та СП не було. Чи потрібно з ініціативи підприємства надсилати витяг із списків, щоб звіритися?. Якщо не надамо витягі із списків, чи буде штраф? Дякую за відповідь.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
28.11.2024 | 20:32 Експерту
Раджу вам відправити витяги зі списків, щоб не довелося оскаржувати штраф.
Юридично можна оскаржити такий штраф, але простіше направити витяги до ТЦК.
Юридично можна оскаржити такий штраф, але простіше направити витяги до ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІК
Ірина
26.11.2024 | 10:22 Експерту
Прошу пояснити на підставі чого подається "звіт" до ТЦК про заброньованих осіб станом на 1 січня.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
28.11.2024 | 20:30 Експерту
Немає зараз такої вимоги про подання звіту.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІК
Ірина
26.11.2024 | 08:53 Експерту
Чи вести облік жінок, які отримали медичну освіту давно і не мають військового квитка (не ставали на військовий облік)?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
28.11.2024 | 20:30 Експерту
Ні, якщо жінка не стоїть на обліку, то ви не можете вести по ній військовий облік
Але таку жінку треба направити до ТЦК.
Але таку жінку треба направити до ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НА
Корній
23.11.2024 | 12:51 Експерту
Директор - єдиний військовозобовязаний, він же і відповідальний за ведення військового обліку. ТЦК та СП до якого відносится підприємство та в якому перебуває на військовому обліку директор одне й те саме. Військовий квиток нового зразка отримав у цьому ТЦК. Має довідку про надання відстрочки та кожні три місяці відвідує ТЦК, надає копії необхідних документів. Жодних змін про які треба повідомляти ТЦК немає. Чи потрібно у такому разі проводити звіряння даних списків персонального військового обліку з обліковими документами відповідного ТЦК та СП?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
25.11.2024 | 21:56 Експерту
Так, звіряння повинно відбуватися щороку. Це визначено в Порядку 1487.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
СВ
Світлана Едуардівна
23.11.2024 | 12:37 Експерту
Добрий день, в попередньому уроці було сказано коли подаєш в тцк повідомлення про звільнення чи прийняття директора чи інспектора з ВО потрібно рахувати 7 денний строк подання , з наступного дня видання наказу , тут вже пан Олександр каже, що рахує з дня видання наказу 7 денний строк подання повідомлення . Тож як правильно рахувати ?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
25.11.2024 | 21:55 Експерту
Оскільки в постанові 1487 немає чіткої відповіді на ваше запитання, то можна було б орієнтуватися на Цивільний кодекс, який встановлює, що строк рахується з наступного дня за подією.
Але, оскільки у ТЦК бувають претензії з цього приводу, простіше подати на день раніше і не сперечатися з ТЦК.
Але, оскільки у ТЦК бувають претензії з цього приводу, простіше подати на день раніше і не сперечатися з ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ІГ
Губченко Ірина Леонідівна
18.11.2024 | 15:13 Експерту
Добрий день. Якщо у ВОД(електронному) немає деяких даних: вос, звання, які дії роботодавця? Дякую
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
18.11.2024 | 21:14 Експерту
Треба направити працівника до ТЦК, а в разі відмови, повідомити про це ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОВ
Вінницька Ольга Олександрівна
14.11.2024 | 13:16 Експерту
Доброго дня. Внутрішнє звіряння проведене і зафіксоване у графіку звірянь. Запиту із місцевого ТЦК та СП про проведення зовнішнього звіряння не було. Деякі експерти кажуть, що варто надсилати витяг із списків персонального обліку щодо тихх працівників, які відносяться до іншого ТЦК та СП, щоб звіритися з ініціативи компанії.
Чи є вимога це робити? Якщо при перевірці такого не буде, то чи є це підставою отримати штраф. Дякую за відповідь.
Чи є вимога це робити? Якщо при перевірці такого не буде, то чи є це підставою отримати штраф. Дякую за відповідь.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
18.11.2024 | 21:14 Експерту
Так, я також пораджу направити до "чужих" ТЦК витяги зі списків. В 46 пункті є вимога про звіряння.
В цьому пунктів міститься вимога про звіряння за графіком, затвердженим адміністрацією, але це затвердження можливе тільки на своїй території (тобто, щодо звіряння зі "своїм" ТЦК), а от щодо чужого ТЦК, то там графіку не буде, тому краще самим направити витяги.
В цьому пунктів міститься вимога про звіряння за графіком, затвердженим адміністрацією, але це затвердження можливе тільки на своїй території (тобто, щодо звіряння зі "своїм" ТЦК), а от щодо чужого ТЦК, то там графіку не буде, тому краще самим направити витяги.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
АН
Анна
06.11.2024 | 15:01 Експерту
Подання звітності про заброньованих осіб ми подаємого до ТЦК та Сп чи до обласної військової адміністрації? і який термін подання звітності у січні? Дякую за відповідь
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.11.2024 | 13:43 Експерту
Якщо йдеться про бронювання за постановою КМУ 76, то звіт подається до 10 числа місяця, наступного за кварталом.
П. 16 постанови КМУ 76 "16. Звіт, зазначений у пункті 14 цього Порядку, подається:
1) до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом (додаток 6):
центральним органам виконавчої влади, що здійснюють керівництво Збройними Силами, іншими військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, СБУ або Мінстратегпрому - підприємствами, установами та організаціями, які здійснюють виробництво товарів, виконання робіт, надання послуг, необхідних для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;
центральному органу виконавчої влади, який забезпечує формування та/або реалізує державну політику у відповідній сфері, відповідній обласній, Київській та Севастопольській міській держадміністрації
П. 16 постанови КМУ 76 "16. Звіт, зазначений у пункті 14 цього Порядку, подається:
1) до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом (додаток 6):
центральним органам виконавчої влади, що здійснюють керівництво Збройними Силами, іншими військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, СБУ або Мінстратегпрому - підприємствами, установами та організаціями, які здійснюють виробництво товарів, виконання робіт, надання послуг, необхідних для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;
центральному органу виконавчої влади, який забезпечує формування та/або реалізує державну політику у відповідній сфері, відповідній обласній, Київській та Севастопольській міській держадміністрації
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ТР
Ронська Тетяна Вікторівна
06.11.2024 | 13:30 Експерту
Доброго дня . Підкажіть будь ласка, як правильно зробити у випадку коли призначили відповідальну особу надіслали подання і супроводжуючий лист до ТЦК про призначення відповідальної особи до цього військовий облік не вівся і звичайно ніхто не подавав подання про прийняття на роботу в/з працівників як тепер ? просто подати додаток 12 до 01.12. дякую
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.11.2024 | 13:40 Експерту
Ні, додаток 12 не потрібно подавати. Вам потрібно зараз налагодити військовий облік.
Направити до ТЦК за місцем військового обліку працівників витяги зі списків + ВОД парцівників.
Крім того, треба готуватися до звіряння списків зі своїм ТЦК.
Направити до ТЦК за місцем військового обліку працівників витяги зі списків + ВОД парцівників.
Крім того, треба готуватися до звіряння списків зі своїм ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ТК
Ткачук Катерина Юріївна
01.11.2024 | 10:58 Експерту
ТОВ почало вести Військовий облік в 2023р. Чи потрібно оформлювати Наказ про стан військового обліку за минулий рік та завдання на поточний?
ТОВ не має складної структури.
ТОВ не має складної структури.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
02.11.2024 | 21:11 Експерту
Ні, такої вимоги в Порядку 1487 немає.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НА
Наталя
01.11.2024 | 10:01 Експерту
Чи можемо ми прийняти працівника на роботу з військовим квитком (стоїть на обліку в військоматі) але дані не оновлені?
Чи повинні ми настоювати на тому щоб він оновив свої дані?
Чи повинні ми настоювати на тому щоб він оновив свої дані?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
02.11.2024 | 21:11 Експерту
Ні, не повинні.
Якщо є військово-обліковий документ, можете приймати на роботу.
Якщо є військово-обліковий документ, можете приймати на роботу.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
НА
Любов
16.10.2024 | 15:07 Експерту
Як проводити несення змін до списків персонального військового обліку змін облікових даних, виявлених під час їх звіряння( внутрішнього): видалити стару інформацію і записати нову, чи добавити ще одну строку і там в відповідній графі записати нові дані ?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
18.10.2024 | 13:26 Експерту
Ні, простіше видалити те, що вже не актуальне і внести актуальну інформацію.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
МА
Марина Квасова
08.10.2024 | 10:01 Експерту
Чи потрібно після бронювання працівника (через портал ДІЯ) надсилати інформацію про бронювання такої особи до ТЦК СП? Якщо так, то в якій формі?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.10.2024 | 19:30 Експерту
На це питання є різні відповіді.
Одні ТЦК кажуть, що не потрібно надавати повідомлення, інші хочуть бачити таке повідомлення.
Тому вам потрібно проконсультуватися зі своїм ТЦК.
Одні ТЦК кажуть, що не потрібно надавати повідомлення, інші хочуть бачити таке повідомлення.
Тому вам потрібно проконсультуватися зі своїм ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЮП
Переверєва Юлія
06.10.2024 | 11:50 Експерту
Добрий день. Чоловіки, яких приймали ДО початку ведення в компанії віськ обілк і призначення мене відповідальною, мають тільки тимчасове посвідчення. Я їм всім видала під підпис повідомлення про оновлення даних. Але я не розумію , в який список їх включати , технічно їм вже далеко за 25 , але все ще мають тимч посвідчення. ЧИ не буде помилкою якщо я їх внесу до відповідного списку офіцери чи серж \солдати і внесу інформацію з тимчасового посвідчення? Також, змусити їх оновити дані я не можу, повідомлення надала, чи маю я повідомляти їх тцк про право порушення ?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.10.2024 | 19:29 Експерту
Тимчасове посвідчення - це правильний документ для тих, хто старший 25 років.
Якби було посвідчення про приписку до призовної дільниці - то це порушення, а тимчасове посвідчення - це вірний документ
Разом з тим, якщо працівники отримали вже електронні чи паперові військово-облікові документи після 18 травня, то потрібно вести облік по цим новим документам.
Якби було посвідчення про приписку до призовної дільниці - то це порушення, а тимчасове посвідчення - це вірний документ
Разом з тим, якщо працівники отримали вже електронні чи паперові військово-облікові документи після 18 травня, то потрібно вести облік по цим новим документам.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ЮП
Переверєва Юлія
06.10.2024 | 11:35 Експерту
Вітаю. Військовий облік почали вести тільки з червня. А станом на 1.1.24 мають бути списки згідно 1487
Включаючи з тими людьми, що працювали до призначення мене відповідальною до початку ведення В.О, але проблема в тому, що за період з 1.01 по 1.06 були звільнені чоловіки і по ним не просили військовий квиток , тобто у мене його немає. І людина відмовляється мені його надавати , щоб я "заднім" числом щось да вносила. Як мені бути ? Чи роздрукувати списки станом на 1.06 як я приступила до обов'язків і по факту почали вести Во?
Включаючи з тими людьми, що працювали до призначення мене відповідальною до початку ведення В.О, але проблема в тому, що за період з 1.01 по 1.06 були звільнені чоловіки і по ним не просили військовий квиток , тобто у мене його немає. І людина відмовляється мені його надавати , щоб я "заднім" числом щось да вносила. Як мені бути ? Чи роздрукувати списки станом на 1.06 як я приступила до обов'язків і по факту почали вести Во?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.10.2024 | 19:27 Експерту
Просто ведіть облік і роздрукуєте вже на 01.01.25, але треба розуміти, що на керівника можуть накласти штраф, що раніше не було організовано військовий облік.
Той факт, що ви зараз роздрукуєте без документів ситуацію не виправить, тому вже робіть все правильно з того моменту, як стали відповідальною особою.
Той факт, що ви зараз роздрукуєте без документів ситуацію не виправить, тому вже робіть все правильно з того моменту, як стали відповідальною особою.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОК
Оксана
05.10.2024 | 15:26 Експерту
Підкажіть, будь ласка, звіт про чисельність заброньованих на підпр-ві подавати до органу через який бронювалися, чи безпосередньо до ТЦК та СП?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
08.10.2024 | 19:24 Експерту
Якщо бронювали за Постановою КМУ 76, то слід подавати до органу, куди подавали документи на бронювання.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
ОК
Оксана
26.09.2024 | 10:58 Експерту
Добрий день.Не зовсім розумію. Наказ Про стан ВО за 2024, і завдання на 2025р. має бути складений на початку 25р?. І ще. План роботи з ВО на 2025 р. коли повинен складатися? В додаткових матеріалах в плані роботи з ВО пункт 4 і 5 (Затвердження графіка звіряння......) Цей графік має узгоджуватися з ТЦК, чи це внутрішнє звіряння?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
29.09.2024 | 17:51 Експерту
Якщо у вас немає підпорядкованих підприємств, то ви взагалі можете зараз не робити вказаних документів (п. 72).
Раніше потрібно було робити усім і зараз деякі ТЦК вимагають, але нормативного підгрунтя таким вимогам вже немає.
Раніше потрібно було робити усім і зараз деякі ТЦК вимагають, але нормативного підгрунтя таким вимогам вже немає.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
СТ
Токар Світлана Вадимівна
25.09.2024 | 13:14 Експерту
Добрий день! Працівник подав військово-обліковий документ (витяг з Єдиного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів) в якому не вказано військове звання. Які дії відповідального за ведення військового обліку? Чи потрібно посилати працівника у ТЦК та СП для уточнення даних?
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти

Tetiana консультант
25.09.2024 | 17:57 Експерту
Якщо це особа до 25 років і вона не проходила військову кафедру чи строкову службу, то вона є призовником і у неї немає ВОС, що цілком закономірно.
Якщо ж це особа старшого віку, то ВОС повинен бути. Направте працівника до ТЦК.
Якщо ж це особа старшого віку, то ВОС повинен бути. Направте працівника до ТЦК.
Подобається
У захваті
Вау
Ха-ха
Сумно
Овва
Обурення
Відповісти
