Заголовок тимчасово відсутній
Спробуйте написати заяву до Міністерства палива і енергетики і вибрати 2 критерія.
Для того, щоб підприємство, установа, організація були визначені критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, вони повинні відповідати щонайменше 2 з 7 зазначених критеріїв:
1) загальна сума сплачених податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, крім митних платежів, та сума сплаченого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом звітного податкового року перевищує еквівалент 1,5 млн. євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку за той самий період, що підтверджується довідкою контролюючого органу, в якому на обліку перебуває підприємство;
2) сума надходжень в іноземній валюті, крім кредитів і позик, за звітний податковий рік перевищує еквівалент 32 млн. євро, визначений за середньозваженим офіційним курсом Національного банку за той самий період, що підтверджується довідкою відповідного обслуговуючого банку;
3) підприємство має стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 №83;
4) підприємство має важливе значення для галузі національної економіки чи задоволення потреб територіальної громади.
Так, Критерії визначення підприємств, установ і організацій, які мають важливе значення для національної економіки у галузях транспорту, поштового зв’язку, будівництва та енергоефективності в особливий період, затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 24 квітня 2023 року №303 (далі – Критерії).
Для прийняття рішення про визначення підприємств, які мають важливе значення для національної економіки у галузях транспорту, поштового зв’язку, будівництва та енергоефективності в особливий період, необхідно, щоб підприємство відповідало хоча б одному із критеріїв, зазначених у пункті 1 Критеріїв.
5) відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що підтверджується довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, або витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо статусу розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами, засвідченим керівником підприємства (звертаємо увагу, що строк дії довідки про відсутність заборгованості становить 10 днів з моменту її видачі, тому при подачі документів до Міністерства потрібно слідкувати за тим, чи не закінчився строк дії довідки);
6) розмір середньої заробітної плати застрахованих осіб-працівників на підприємстві за останній календарний квартал становить не менше розміру середньої заробітної плати у регіоні за IV квартал 2021 р. (відповідно до даних Держстату), що підтверджується довідкою, наданою підприємством (розмір середньомісячної заробітної плати по регіонах за IV квартал 2021 р. можна перевірити за посиланням);
7) підприємство є резидентом Дія Сіті.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Порядок надання відпустки за донацію крові при сумісництві
План звіряння з ТЦК: рекомендації для уникнення претензій
Відповідь АІ схвалено експертом
Зберігати військовий облік мобілізованих разом чи окремо
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Середня заробітна плата на критично важливому підприємстві під час війни
На підприємстві є підтверджений статус критично важливого підприємства виданий Мінекономіки. З червня 26р територія на якій розташовано підприємство попала до переліку
територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською…
Врахування мобілізованих осіб при розрахунку квоти по інвалідам
Чи враховується зовнішній сумісник у квоті бронювання військових
Алгоритм підготовки, затвердження та використання посадових інструкцій кадровика
Врахування внутрішніх сумісників при розрахунку СКШП для інвалідів
Відображення відпусток працівників за нез'ясованих обставин у графіку
Відповідь АІ схвалено експертом
Електронне звільнення: фіксація, підтвердження та ведення обліку
Чи можна ввести посаду молодшого аналітика даних у штат
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Правові нюанси звільнення викладача за прогули та статусом військовослужбовця
Як правильно вказати кількість зовнішніх сумісників у звіті
Виключення працівників, призваних на військову службу, у звіті
Відповідь АІ схвалено експертом
Що робити з мобілізованими працівниками під час ліквідації підприємства
Відповідь АІ відхилено експертом
Вибір посади та оформлення студента у відділі дизайну
Куди відправити додаток 4 при проблемах з ТЦК
Відповідь АІ схвалено експертом
Виплата зарплати при звільненні: премії та невикористана відпустка
Якщо заброньований працівник звільняється 10 жовтня, то його зарплата має складати не менше 25 941 на момент звільнення.
Чи входить в цю суму, сума яка буде виплачена як премія і сума за невикористану відпустку?
Дякую…
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом


