Як ФОПу написати листа до податкової про звільнення від податків
З 1 серпня 2023 року ФОП 1 – 2 груп, податкова адреса яких знаходиться на території бойових дій або тимчасової окупації, мають право не сплачувати єдиний податок і військовий збір з місяця початку бойових дій чи окупації.
Відповідно до абз. 1 п. 11 підрозд. 8 розд. ХХ "Перехідні положення" ПКУ встановлено, що з 1 серпня 2023 року фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку першої та другої групи, податкова адреса яких знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України станом на дату початку бойових дій або тимчасової окупації, мають право не сплачувати єдиний податок за період з першого числа місяця, в якому почалися бойові дії на відповідній території, виникла можливість бойових дій або почалася тимчасова окупація такої території, до останнього числа місяця, в якому було завершено такі активні бойові дії, припинено можливість бойових дій або завершено тимчасову окупацію.
Якщо ви офіційно зміните свою податкову адресу в ЄДР на безпечний регіон, ви втратите право на цю пільгу з першого числа місяця, наступного за місяцем перереєстрації.
Для ФОП, які зареєструвались у період, коли на території вже велись бойові дії чи були окуповані, таке звільнення недоступне. Це підтверджують податківці в консультації з категорії 107.02.04 ЗІР ДПС..
Щоб написати лист , необхідно подати Заяву в довільній формі через розділ «Листування з ДПС» в Електронному кабінеті платника. Наприклад:
" Керуючись нормами абз.1 п.11 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, повідомляю про своє рішення скористатися правовим привілеєм щодо несплати авансових внесків з єдиного податку та військового збору.
Моя податкова адреса: [вказати місто/село, область], відповідно до Наказу..... віднесена до територій, на яких ведуться (велися) бойові дії (або тимчасово окупованих рф).
У зв'язку з цим, прошу скасувати (якщо були нараховані податки) нараховані мені авансові внески з єдиного податку та військового збору в інтегрованій картці платника (ІКП) за період з (вказати місяць/рік, з якого виникла пільга або з'явилися помилкові нарахування) та надалі не проводити їх нарахування до моменту завершення бойових дій на вказаній території або офіційної зміни моєї податкової адреси."
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено експертом
Мобілізовані працівники та облік робочих місць для інвалідів
Є відповідь АІ
Запит на зразок оформлення акту Н-1 для бухгалтерії
Відповідь АІ схвалено експертом
Звільнення працівниці у відпустці: нюанси виплати компенсації
Відповідь АІ схвалено експертом
Середньооблікова чисельність працівників: враховувати мобілізованих чи ні
Вартість курсу підвищення кваліфікації з військового обліку
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібен трудовий договір для зовнішнього сумісника
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Ситуація з військовим обліком: звільнення та повторне призначення працівника
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Оформлення військового обліку працівника, що знаходиться за кордоном
Переведення робітника з 0,5 на 0,75 ставки: наказ чи зміна
Звірка з ТЦК через Дію: актуальні питання та рекомендації
Запит на електронний звіт про працевлаштування осіб з інвалідністю
Зміна місця проживання працівника: вимоги до оформлення документів
Чи дозволено надавати 24 дні відпустки за один рік
Заповнення Списку для військового обліку та зміна статусу працівника
Чи потрібно використовувати трафаретну форму для наказу про прийняття
Відповідь АІ схвалено експертом
Відмова працівника від запропонованих посад при скороченні
Відповідь АІ схвалено експертом
Звітність юрособи з найманими працівниками щодо осіб з інвалідністю
Чи можна отримати компенсацію за відпустку під час декрету
Відповідь АІ схвалено експертом


