Професії від Kadroland.Academy

Про нові правила надання неоплачуваної відпустки «за сімейними обставинами»

Тепер відпустка без збереження зарплати за сімейними обставинами збільшена: її максимальна тривалість 30 (замість 15) к.дн. на рік. Також така відпустка не враховується у стаж, що дає право на щорічну основну відпустку

619

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати

Фахівець Держпраці зазначила, що відповідно до Закону України від 22.11.2023 №3494-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впорядкування надання та використання відпусток, а також інших питань», який набрав чинності 24.12.2023 року внесені зміни до КЗпП та інших законів.

Збільшена тривалість відпустки без збереження заробітної плати за сімейними обставинами та з інших причин. Якщо раніше вона становила 15 календарних днів на рік, то тепер – 30

Зауважте: мається на увазі календарний рік.


При цьому право на таку відпустку працівник може реалізувати частинами. Головне, щоб загальна тривалість такої відпустки протягом року була в межах максимальної тривалості.

У Держпраці додали, періоди відпусток без збереження заробітної плати вже не даватимуть права на щорічну відпустку

Джерело: Держпраці


619

1

41

24

46521

2

353

5

131

8

11654

2

89

3

789

6

207

2

191

2

142

4

247

2

147

4

12767

7

2188

4

645

3

1134

3

415

2

97

4

2830

5

723