Професії від Kadroland.Academy

Чи діє правило «14 днів відпустки» під час воєнного стану

Воєнний стан змінив правила надання відпусток, але не всі. У Держпраці пояснили, чи зобов’язаний працівник використати мінімальні 14 днів безперервно та коли роботодавець може відмовити

4

6214

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати


Чи має працівник в умовах воєнного стану використати безперервну основну щорічну відпустку тривалістю 14 календарних дні?

На це питання фахівці Держпраці чітко відповіли «так». Адже відповідно до статті 12 Закону України від 15.11.1996 №504/96-ВР «Про відпустки» щорічну відпустку на прохання працівника може бути поділено на частини будь-якої тривалості за умови, що основна безперервна її частина становитиме не менше 14 календарних днів.

Кадровик має бути в темі щодня – але як усе встигнути? Підключайтесь до безкоштовних вебінарів від експертів Kadroland. Ми роз’яснюємо актуальні зміни, даємо приклади, відповідаємо на ваші запитання наживо

Водночас у період дії воєнного стану роботодавець може відмовити працівнику в наданні будь-якого виду відпусток, якщо він залучений до виконання робіт на об’єктах критичної інфраструктури.


Але це не стосується відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.


Джерело: Держпраці


Мінікурс на тему:


Правила поділу відпустки на частини

Матеріали на сайті https://kadroland.com можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
4

6214

6

310

6

122

4

1539

4

357

5

439

6

367

4

118

3

69

16

1658

9

40060

5

214

3

154

10

1891

4

5990

5

12491

3

208

3

8562

6

470

2

157

6

1037