Безкоштовний вебінар: Документи ВО – 2027 під перевірки ТЦК & Назви посад, посадові інструкції та номенклатура справ – 2027

Деякі працівники можуть скористатися щорічною відпусткою до настання шестимісячного терміну безперервної роботи

У статті 10 Закону України «Про відпустки» наводиться перелік категорій працівників, яким надаються щорічні відпустки повної тривалості до настання шестимісячного терміну безперервної роботи у перший рік роботи на підприємстві

117

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати

Інспектори Держпраці роз’яснили, що в перший рік роботи право працівника на щорічні основну та додаткові відпустки повної тривалості настає після закінчення 6 місяців безперервної роботи на даному підприємстві.


Винятки визначені в статті 10 Закону України «Про відпустки». Нагадаємо, кому із працівників надаються щорічні відпустки повної тривалості до настання шестимісячного терміну безперервної роботи у перший рік роботи на даному підприємстві, зокрема:


  1. жінкам – перед відпусткою у зв'язку з вагітністю та пологами або після неї, а також жінкам, які мають двох і більше дітей віком до 15 років або дитину з інвалідністю;
  2. особам з інвалідністю;
  3. сумісникам – одночасно з відпусткою за основним місцем роботи;
  4. особам віком до вісімнадцяти років;
  5. чоловікам, дружини яких перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами та іншім.


У Держпраці додали, що щорічні відпустки за другий та наступні роки роботи можуть бути надані працівникові в будь-який час відповідного робочого року – звичайно ж, якщо він уклав трудовий договір.


Джерело: Держпраці

117

3

697

2

134

5

499

3

53

4

9263

5

1711

2

150

4

54

4

105

5

252

2

417

31

234620

5

6953

3

86

3

100

6

3771

7

6030

3

3325

6

230

4

92