Безкоштовний вебінар: Звіряння до 01.12, списки ВО на 01.01, накази та ВОД & Повітряні тривоги й укриття: критичні дедлайни, ризики штрафів та готові рішення

Відпустка при народженні дитини надається не пізніше трьох місяців з дня народження дитини

Відпустка при народженні дитини має бути надана не пізніше ніж протягом 3 місяців і використана не пізніше 104-го дня з дня народження дитини

1362

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати

Відпустка при народженні дитини може надаватися (ч. 1 ст. 77-3 КЗпП, ч. 1 ст. 19-1 Закону про відпустки):


  1. чоловіку, дружина якого народила дитину;
  2. батьку дитини, який не перебуває у зареєстрованому шлюбі з матір’ю дитини, за умови що вони спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки;
  3. одній із таких осіб: бабі або діду, або іншому повнолітньому родичу дитини, які фактично здійснюють догляд за дитиною, мати (батько) якої є одинокою матір’ю (одиноким батьком).
Ця відпустка надається тільки одній особі

Для одержання відпустки працівник має звернутися до роботодавця із заявою не пізніше трьох місяців з дня народження дитини.


Для того, щоб таку відпустку міг оформити працівник-батько дитини (який не перебуває у зареєстрованому шлюбі з матір’ю дитини, за умови що вони спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки), тепер треба подати:


  1. Письмову заяву.
  2. Пред’являє свідоцтво про народження дитини, у якому зазначена відповідна інформація про батька дитини.
  3. Письмову заяву матері дитини про те, що вони з батьком дитини спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки.


Відпустка надається одноразово тривалістю, що визначається працівником у письмовій заяві про її надання, але не більш як 14 календарних днів (77-3 КЗпП).


Ця відпустка повинна бути використана працівником не пізніше 104-го дня з дня народження дитини (п. 4, 5 Порядку надання відпустки при народженні дитини, затвердженого постановою КМУ від 07.07.2021 №693).


Джерело: Держпраці

1362

16

1773

6

3399

1

2454

4

215

2

1045

10

58958

1

164

3

178

4

9418

4

2142

3

106

3

287

1

2858

4

78

4

801

7

177

3

306

3

998

7

944

6

1475