Помилка у звітності про працевлаштування осіб з інвалідністю
У вашій ситуації заповнювати табличну частину (зокрема Розділ І та Розділ ІІ) взагалі не потрібно, тому програма й видає помилку.
У п.5 Розділу І зазначають різницю між нормативом робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю і СКШП осіб з інвалідністю за звітний період за формулою:
ряд. 3 розд. 1- (ряд. 4 розд. 1 - ряд. 4.1 розд. 1) - ряд. 4.1 × 2).
Тобто зазначають розмір невиконаного нормативу. У вас норматив виконано, даже перевиконано. Ви не заповнюєте п. 5 Розділу І.
Відповідно до актуальних роз'яснень ДПС, якщо норматив працевлаштування осіб з інвалідністю виконано або перевиконано, ви звітуєте виключно як роботодавець, а не як платник цільового внеску. Це означає, що сума внеску у вас дорівнює нулю.
Оскільки Звіт подається роботодавцем (в розумінні Закону № 875 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/875-12#Text), який не є платником внеску, заповненню підлягає лише реквізитна (шапка) частина звіту, рядки 01–08.
Отже, вам потрібно повністю видалити усі цифри з Розділу І (зокрема з пункту 5, який підкреслює червоним) та з Розділу ІІ. В електронній формі ці комірки мають залишатися абсолютно порожніми.
Залиште заповненими тільки рядки 01–08. У цих рядках верхньої частини зазначається інформація про самого роботодавця.
Буде корисним переглянути нашу статтю "Звіт про внесок на працевлаштування осіб з інвалідністю: інструкція і приклади заповнення" за посиланням https://kadroland.com/news/10250-zvit-pro-vnesok-na-pracevlastuvannya-osib-z-invalidnistyu-u-2026
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено експертом
Правила продовження щорічної відпустки після лікарняного листа
Виправлення помилок у трудовій книжці: дати та посади
Працівниці в трудовій зробили запис про прийняття з помилкою, не вказано на яку посаду прийнято та помилка в даті прийняття (згідно наказу 16.07.1997р), помилковий запис в трудовій:
- № 1 20.07.1997 «Прийнята на роботу в інформаційну редакцію» Наказ № 40…
Відповідь АІ схвалено експертом
Розрахунок заробітної плати працівників при звільненні та обліку
Чи потрібна бухгалтерська довідка при звільненні працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Компенсація за невикористані відпустки працівниці з особливим статусом
має статус УБД та матір 2-х дітей. Одній дитині 13 років, другій - в лютому 2026 виповнилось 15 р. За робочий період з 20.03.2025 по 19.03.26 працівниця використала 24 дні основної , 14 дн УБД та 10днів на дітей. За період 2026-2027 19 днів…
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запис про внутрішнє суміщення в трудовій книжці: нюанси оформлення
Відповідь АІ схвалено експертом
Перекваліфікація працівника: право підприємства на підвищення кваліфікації
Відмінності у розрахунку стажу для відпусток за законом ЧАЕС
Компенсація додаткової відпустки працівникам з УБД при звільненні
Відповідь АІ схвалено експертом
Переведення юриста: збереження відповідальності за військовий облік у наказі
Якщо переводити юриста на посаду заступника директора з юридичних питань потрібно в наказі зазначати, що вона залишається відповідальною особою за ведення військового…
Чи дійсно невикористані відпустки згорять до 2027 року
Включення мобілізованих працівників у списки військовозобов'язаних для бронювання
Який період роботи вказувати у наказі про відпустку
Відповідь АІ схвалено експертом
Питання підписання наказів на відрядження для керівництва підприємства
Підкажіть, будь ласка, щодо підписання наказів на відрядження.
У відрядження за кордон одночасно на один захід відбувають директор, виконавчий директор та керівник відділу.
Якщо наказ на відрядження керівника відділу підписує виконавчий директор, а…
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Відпустка без збереження зарплати: права та необхідні умови
Звірка військового обліку: уточнення даних та реагування підприємства
Використання друкованих заяв замість рукописних: кадрові нюанси
Чи потрібно нараховувати додаткову відпустку за роботу за комп'ютером
Відповідь АІ схвалено експертом


