Професії від Kadroland.Academy

Підприємством керує власник: чи подавати Звіт про норматив 4%

Чи треба подавати Звіт щодо осіб з інвалідністю підприємству, яким керує засновник без укладення трудового договору?

5

26

Подобаються наші матеріали? Додайте нас в улюблені джерела Google, щоб частіше бачити наші новини в пошуку та ШІ-оглядах в Google.

Додати


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Ні, власник без укладання трудового договору не подає Звіт.


Нагадаємо, що Звіт подають роботодавці або платники.


При цьому роботодавцем вважається юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, фізична особа - підприємець, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту), контракту про проходження служби або на інших умовах, передбачених законодавством, крім цивільно-правових договорів, та несуть відповідальність за підприємство та/або установу (ст. 1 Закону України від 21.03.1991 №875-XII «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»).

Запрошуємо на авторський курс Яни Ярошенко, присвячений виконанню нормативу 4% та поданню Звіту. Пройти курс можна тут.

Отже, треба розрізняти два випадки:


  1. якщо власник одночасно є директором (з ним укладено трудовий договір, умови зайнятості значення не мають«, то в такому випадку підприємство є роботодавцем для такого директора і Звіт треба подавати;
  2. якщо власник керує підприємством без укладання трудового договору (детально про це говорили тут) і на підприємстві більше немає найманих працівників, то в такому випадку підприємство не є роботодавцем для власника. Звіт в такому випадку не подається.


Шаблони та зразки документів:


Звіт про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю


Статті та консультації на тему:


Кому треба подавати Звіт про норматив 4% до 09.11: розбираємо всі випадки

Новий Звіт щодо квоти 4%: хто подає, звіти за 1–2 квартали та дедлайн 09.11

Звіт про норматив 4% за 1 та 2 квартал: «звітний» чи «уточнюючий»

В який спосіб вже можна подати Звіт про норматив 4%

Офіційно! До 09.11 Звіт про норматив 4% для BCIX роботодавців

Звіт про норматив 4% уже офіційно: до 09.11 подають УСІ роботодавці одразу за ТРИ квартали

Як подавати звіт про норматив 4%: поштою чи особисто

5

26

4

21

2

29

2

70

3

107

2

91

6

905

7

157

4

637

4

652

5

4348

4

90

3

4941

6

89

4

115

3

151

6

168

30

216483

5

1621

4

1120